Japó: tornada a Kyoto

10 abr. 2010

Mireia:

Teníem prevista la tornada de Koyasan cap a Kyoto a les 12 del mig dia, però com que els monjos, ens van fer llevar a les 5:45 per assistir voluntàriament al servei del matí, vam acabar la nostra visita abans del previst. A les 11 doncs, ja marxàvem de tornada a Kyoto.

Per arribar a Kyoto necessitàvem fer 3 transborts, perfectament enllaçats. Per mala sort, no vam veure que el tren que agafàvem 1 hora abans, arribava més tard que el que sortia a les 12h. i d'aquesta manera perdríem els enllaços següents. En un acte reflexe i molt àgil, vam abandonar el tren lentíssim, per anar a un super ràpid i poder avançar en 1 parada, fins arribar al tren ràpid.

Tot això que sembla una gran obra talentosa, va ser un acte de pura xampa!!! Però ens va sortir de conya i vam riure una estona. No teníem bitllet per anar en el tren super ràpid, així que només vam poder anar durant 1 parada, suficient per adelantar el tren lent i agafar el ràpid.
-------------------------------------------------------------------------------
Marc:
Doncs per Barcelona, ahir vam gaudir amb la doble victòria al Madrid... I reprenent una mica el post d'ahir, potser si que cosetes com aquestes animen l'estada a BCN... :-)
La veritat és que és un gust llegir el diari de la M vermella avui... jejeje En tot cas, "Al tantu!", encara queda molt camí...

Mentrestant, segueixo treballant un diumenge, però ja m'he cansat i ara posaré rentadora i m'en vaig cap al gimnàs. És el que estar a casa. Aquí és més fàcil planificar.

2 Comments:

Wambas said...

Mireia, per la teva narració sembla que hàgiu canviat de tren en marxa, jejeje.
Marc, per fi has pogut gaudir de un clàssic com Déu mana, felicitats!!!, i a més per partida doble: basket i futbol. Aquest any podria ser el més gran amb les dues copes d'Europa, toquem fusta!.

Ricardo Ribalda said...

M'agrada el plantejament: Mireia de viatge i Marc treballant a casa, haver si convezo jo a la meva dona per fer al revés!
A seguir drisfrutant, una de viatge i l'altre amb la victòria del Barc,a.
Per cert Marc, jo vaig estudiar a la Blanquerna on fuíeste l'altre dia.
Salut
La Vuelta al Mundo de Asun y Ricardo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...