Japó: final de viatge

25 abr. 2010

Perdoneu el retràs en els posts, així com tancar el país de moment d'aquesta manera. Aniré posant molta més informació d'aquest país tant fantàstic més endavant.

De retorn a Kyoto vam gaudir molt de la darrera nit que ens quedava a la ciutat. El nou allotjament el teníem al costat de Simbashi-dori, i això ens va permetre despedir-nos de Kyoto com calia.

El nostre següent destí va ser Kanazawa. Ens vam allotjar al Toyoko-inn Korinbo, el millor allotjament relació qualitat/preu de tot el viatge. El Korinbo és un hotel molt cèntric amb bones prestacions. A Kanazawa no vam estar ni 24h. però vam tenir temps suficient per visitar els punts més turístics: el barri dels samuráis, el barri de les geishes, el mercat, el castell i els jardins de Kenrokuen , un dels 3 millors jardins de Japó. A conseqüència del Sakura, l'entrada als jardins era gratuita, i ens van recomanar que hi anéssim també de nit així que vam passejar de nit i de dia, a l'endemà. Per la nit, ens vam desorientar, i vam començar a donar voltes pels jardins sense trobar la sortida... sort que una família molt simpàtica que dèia: "Sagrada Família", "Sevillanas" i cantava una mica confosa "Torero Camomillo" ... ens va acompanyar a la sortida.

Deixem Kanazawa per anar a Takayama, un poble ubicat a prop dels Alps japonesos. Aquí visitem alguns temples, cases tradicionals i ens desplacem a Hida-no-sato un museu a l'aire lliure amb 30 granjes tradicionals del país. El més destacat que fem al poble és menjar la seva famosa "vedella de hida", una de les millors vedelles del món... realment, deliciosa, una delicatessen total!! Val molt molt la pena tastar-la.

Després d'una bona estada a Takayama, marxem cap a Tokyo. Una ciutat moooolt especial. Immensa i que transcorre a un ritme trepidant. Tokyo em sorprèn novament. Als meus pares els ha fascinat, i és que a cada pas hi havia coses sorprenents, que ens feien obrir els ulls com a taronges.

Tokyo ens deixa un molt bon gust de boca, i tot i que si els meus pares haguessin d'escollir entre Kyoto i Tokyo escollirien Kyoto, la gran urbe els hi va agradar molt. La ciutat està molt ben cuidada, tot i la multitud que cada dia hi conviu.

Marxem de Japó amb peneta, i jo especialment amb un "Fins després". És un pais molt complert, que em captiva i em fascina. I estic segura que algun dia hi tornaré.

1 Comment:

CeCuCa said...

VIATGE 365 al III Cicle L'aventura de viatjar
Dijous 29 d'abril a les 20.30 h al Centre Cultural de Cambrils

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...