Perú: excursió a la llacuna de Churup 4.450m.

6 ago. 2009

Per fer l'excursió a la llacuna de Churup ens vam llevar d'hora. Inicialment teníem pensat fer-la amb un guia i transport privat, però com els costos superaven el previst, ens van informar millor i vam decidir fer-la pel nostre compte.

Va ser una molt bona idea, doncs vam trobar una furgoneta que pujava amb més turistes des de Huaraz fins a Pitec (8 soles pp) i des d'allà és podia començar la caminata sense cap guia.

El cim de Churup fa uns 5.462m, però nosaltres ens vam quedar a la llacuna que "només" és a 4.450m. Curiosament, més o menys la mateixa alçada que a la que vam estar quan érem al Camp Base del Annapurna (A.B.C. als Himalayas, Nepal).

Vam trigar unes 2 hores en pujar, i de camí vam anar fent la xerradeta amb uns italians molt interessants i simpàtics d'uns 40-50 anys que eren uns muntanyencs experimentats. Per la baixada vam trigar 1 hora, però lo interessant de l'excursió van ser les vistes que vam descobrir tot pujant i la tranquil·litat que es respirava a peu de la llacuna, amb unes aigües de color verd turquesa que brillaven intensament gràcies al dia clar que feia. Va ser un molt bon dia. :-)

2 Comments:

Jose i Montse said...

Molt boniques les últimes fotos (ja estan a l'alçaca de les del Pau i la Mònica, je..je..) ei...fins i tot algunes les superen eh!!

Us seguim veient contents i plena forma... escalant, comprant les provisions pel proper trecking, gaudint de l'entrepà, fent la xerradeta amb nous companys (aquesta vegada italians)o lluint gorro nou, eh Mireia?

La cordillera blanca sembla preciosa i el lloc ideal per fer les excursions pendents. Esperem que el soroche no faci de les seves i que pogueu disfrutar a tutti pleni d'aquestes esplàndides muntanyes. Ah i seguiu fent moltessssss fotos.

Un petonàs ben fort!!

Tito livio said...

Mientras vosotros subiais con otra pareja al Churup, nosotros subiamos con cientos de ellas al Preikestolen. Y pensar que podiamos haber estado en los andes con vosotros...mejor dejaros a vuestras anchas. Que bueno esta el salmón!!!. Besos

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...