Costa Rica: fotos

22 jul. 2009

Costa Rica

8 Comments:

Anónimo said...

Són les 8 del matí... m'acabo de llevar i comença la jornada, sniff, laboral, i va i se m'acut mirar el vostre blog i veig aquestes fotos.. és, "simple y llanamente", indignant. Per sort, avui és el meu últim dia, mentre que demà serà el meu primer dia de vacances.
10 dies, això és al que tinc dret, poqueta cosa, després d'estar 11 mesos voltant, és realment frustrant. Però "menos da una piedra"

Bé, us deixa un home fet piltrafa, entre frustrat viatger i dormit treballador.

Joan

Anónimo said...

Visca!!!!!

Ja tenim fotos!!!!!!!!!!!!!

Anna i Ruben said...

Bones, cada cop tenim mes dificil seguir-vos. Ens han agradat les fotos, n'hi ha moltes on esteu somrient, senyal que us va be i disfruteu.
records

Mica said...

al fin ,pensaba que habias sido abducidos ,me quedo mas tranquila ,todo me parece feisimo ,y no me dais envidia porque ...servidora al fin empieza sus VACACIONES ¡¡¡¡¡¡¡

Anónimo said...

Merci pour les photos toujours aussi belles et intéressantes mais cette fois elles apportent un plus : des photos du clan Elena réuni. Jose et ses fils, super! Montse et Marc, le bonheur! Les danseurs sur la plage, quel talent! Le petit restaurant nous a rappelé celui d'Uzès...
Bonne continuation dans la découverte du Costa Rica.
Petons per tots.
Dette et André

Anónimo said...

Hola
Aquet noi que escriu en Frances , a on viu , jo tinc familia a Bézièrs un cussi germa i les seves germanes bessones , que no tinc contacta , ¡ah tambe es familia de la Mireia , perque es cussi germa del seu pare.......
Petonets Maribel

Anónimo said...

Ei!
Seguiu disfrutant al màxim de sud Amèrica, imagino que anireu al Perú... no us el podeu perdre eh?
Quina enveja Costa Rica, era un dels nostres destins per aquest estiu, però tot apunta que ens quedarem per aquí... ja ens explicareu que tal!
Abraçades
Roger i Imma

Clara said...

Quina família més maca! Quin lloc més paradisiac!
Però...crec que la Montse no és tant bona amiga com pensava... JO VOLIA VENIR!!!!!
Un fort petó

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...