GOOD MORNING VIETNAM!!

28 ene. 2009

Ei!!!!!
Sres de Livio, mil gracias por la info sobre Tailandia, seguro que es de gran ayuda!!
Francesc, no se'ns impacienti amb els videodiaris, que anem tant estressats que no donem a l'abast!
Anna, encantats de conèixer-te virtualment i contents que t'agradi el nostre blog!!Justificació completa
En fi, portem 3 dies a Saigon i el més interessant que hem fet per aquí ha estat visitar els túnels de Cu Chi! Durant la guerra amb els EEUU a Cu Chi, que és un districte de la ciutat de Saigon, es van elaborar 250 km de túnels, que permetien al Vietcong dominar una amplia zona rural a tant sols 30 km del centre de la ciutat. La xarxa de túnels incluia diverses alçades, trampilles d'accés, zones per viure-hi, magatzems, fàbriques d'armes, hospitals, centres de comandament i cuines. Els túnels comunicaven i coordinaven els enclavaments controlats pel Vietcong però que estaven aïllats entre sí per zona americana i subvietnamita, i per les operacions aèries. Encara queden alguns d'aquests túnels i els vam poder veure-hi i imaginar lo claustrofòbica que deuria ser la vida allà dins.

Per altra banda, avui hem intentat treure'ns el Japan Rail Pass per Japó, doncs sabíem que les oficines estaven aquí; però resultat que el Festival del Tet encara està de ressaca i avui seguien tenint tancat. Això ens ha permès però, moure'ns pel districte més "pastós de pasta gansa" de la ciutat, i tot i que els grans luxes ens han enlluernat em somrigut sabent que mai ens podríem permetre el luxe d'allotjar-nos i fer vida com la gent que s'hi passejava, però que aquella gent potser mai tindria una experiència tant rica com la que estem tenint nosaltres.

Avui deixem el país, de fet en unes poques hores... i ens aventurem a Tailàndia. Un parell de dies a Bangkok i pugem a Chiang Mai, a veure què tal.

Us seguim informant!!!
Fins aviat!

3 Comments:

Eduard said...

Hola no em coneixeu, sòc l'Edu de Girona i em va molt b el vostre blog, pk el 22-2-09 arrivo a BKK i llegir les aventures que us passen em treu una mica els nervis, i la meva mare s'ha adonat que no sòc tant "raru" jejeje. La meva intenció donar un tomb per les muntanyes del nord, baixar a Cambotja, si tot va b hi vull estar un parell de semanes (una Angkor i l'altre pel llac),i desprès baixar cap a la provincia de Krabi. Hi estarè fins el 6-4-09.
Us deixo el meu mail per si em voleu donar algún consell. Gràcies. i MOLT BON VIATGE!!!
d1d1ard.77@gmail.com

Juan Alonso said...

Hola nois, m'alegro que esteu disfrutant el viatge. Els llocs són espectaculars! i les fotos estan molt bé! Mireia, veig que li estàs treient suc a la càmara i a l'objectiu...
Seguiu disfrutant de l'instant!

Wambas said...

Suposso que arribo tard, si no doneu-li records al Charlie.

I de res per lo de la info de Tailàndia, si que dóna mandra, però també m'ha alegrat molt comprovar que encara tinc els records molt frescos (només vaig treure la xuleta per a recordar els noms dels temples).

Q us vagi molt bé i compte amb els "timos pa guiris", q us intentaran enredar en tot. Nosaltres vam haver de fer en Bangkok moltes caminates a peu perque no ens voliem deixar enredar, i algun cop ens vam deixar voluntariament perque ja estàvem cançats de la continua batalla amb tuk tuks i taxistes.
Petons

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...