XINA: Comencem per Yangshuo

27 nov. 2008

ESTEM FLIPANT AMB ELS XINOOOS!!!!!!!!!!! Encara ara no sabem com ens ho vam muntar, però en un mateix dia vam recollir els visats per Xina, vam agafar el bus cap a Guangzhou, vam creuar la frontera, vam tornar a pujar a un bus, vam arribar a una megaciutat, vam canviar d'estació de busos amb un taxi local, vam menjar a un Kentucky fried chicken, vam agafar un altre bus cap a Yangshuo (nocturn, 10 hores) i a les 6:00 del matí, i després d'un altre taxi, arribàvem a la Guest House.

ABSOLUTAMENT TOT AIXÒ, i per extrany i difícil que soni, sense entendre ni una paraula. Tan sols, utilitzant la mímica i els dibuixos. Per flipar... Encara no sabem com vam aconseguir fer tot això amb només 1 dia i sense problemes.
Tot plegat, una bona entrada per fer-nos una idea del que ens espera a Xina. Molt pocs xinos parlen anglès.

Yangshuo:

Avui hem passat tot el dia per la terra de les muntanyes Kàrstiques a l'estil Son Goku, a la província de Guanxi. Us deixem una foto i un video pq us en feu una idea... cliqueu a "video".
Hem visitat el poble de Xing Ping i allà hem agafat una barca de bambú que suposadament ens havia de tornar aYangshuo a través del Li river. L'experiència (150 CNY per una barca per nosaltres 2 sols) ha estat fantàstica, doncs hem passat per paissatges brutals. Quasi veiem el núvol kington! jeje Ara bé, era tard i suposem que el barquer deuria estar cansat doncs quan ha cregut oportú ens ha fet baixar i ens ha dit que ja havíem arribat. Però si estàvem al mig de la jungla!!! Com que el tio s'ha posat plasta hem tingut que baixar. Total, que hem caminat quasi una hora per arribar a destí. Ens han enredat com a un xino... ;-)

Ens quedarem per aquesta provincia durant la propera setmana.

Estem allotjats a la Bamboo Hosue Inn que recomana el blog Loli Planet, i està força bé. Val 60 CNY per habitació doble, amb Tv i bany (uns 7€), tot i que potser demà ens passem a una de 3€. Ja informarem.

6 Comments:

MaiteU said...

Hola!!!!!!
M'encanta saber que esteu disfrutant del viatge a pesar de tots els canvis de plans. La veritat és que ha de ser al·lucinant veure la Xina i totes les seves peculiarietats!
Des del país frenètic del ciber ;-)... Petons i magarrufes mil!

Francesc said...

Eis,

Seguim impressionats pel viatge i per les cròniques.

Això de que us enredin com a xinos m'ha semblat molt adient. Bona integració!!

Dit això celebrar que tot segueixi el seu curs i que esteu bé. Un fem informats de la que està caient a Bombay i de com està el tema a Tailàndia. Com deia aquell que canta el món està ben girat.

Explicar-vos que per aquí fot un fred que pela i que ja tenim aigua recollida, amb la neu que ha caigut, per tot un any.

El Barça segueix endavant a la champinyons i.. narinant.

Àpali, no us hi canseu i fortes abraçades d'ós i petons de foca de part de totes i tots.

Mireia: ja som 20!!!

Jose i Montse said...

Qué boniques les fotos de Guanxi!!! tenen la mateixa placidesa que les vostres cares...

Expliqueu-nos més coses d'aquest lloc tan fantàstic, de la Xina, dels xinesos, de la vostra ruta pel sud del pais i sobretot del vostre dia a dia.

Avui a Bcn fa molt fred, pluvisqueja, amb neu a 300 m. i vosaltres amb màniga curta!!

Continueu disfrutant de la vostra EXPERIÈNCIA amb la mateixa empenta i il·lusió d'aquestes llargues vacances...

Una forta abraçada i un parell de petonassos!!!

Jose i Montse

gatambbotes said...

Hola cusinets!!!!
Que tal per aquestes terres freaks??
Nosaltres hem estat de bodorrio que s'ha casat el cosinet Guillem.
Esperem que estigueu disfrutant molt, perquè nosaltres estem morts d'enveja, pringant bastant...
Mil petonets!!

Familia Salvador Sivecas
(Roger, Imma, Georgina)

Muuuuuuuuuuuuuuuuak's!

Anónimo said...

Nenaaaa! Quin detallasu amb la teva samarreta: ANA UONE, ANA TU, ANNA TRI...
Petits detalls de l'altre punta del mon que malgrat la distancia arriben amb tanta forca que emocionen!
Mil petons de colors!
Anna

Anónimo said...

Hola guapos,

Me sumo a lo de que los viajes y las crónicas son impresionantes.... y también las fotos.

Y muchas gracias por el mensaje del otro día.

Muchos besos,

Ana One

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...