nou canvi de plans

18 nov. 2008

Ahir vam pendre la dolorosa decisió de no anar a Tibet, i és que hi fot una rasca de colloni.
(clicar aquí per veure noticia). Segons la citada web: "Afectados por los terremotos sufren intensas nevadas en la Región Autónoma del Tibet (China)"
Tot i així, en principi ens seguim reservant 5 setmanes per fer el sud de Xina, amb la qual cosa esperem tenir més temps per visitar-la amb calma.

Potser som una mica repetitius amb aquest tema, però volem tornar-vos a donar les gràcies per tants i tants comentaris i visites com tenim. Ens agradaria respondre-us a tots personalment però no tenim possibilitat de fer-ho: els sistemes són lents i antics.

Avui hem fet una mini-excursió d'un dia a un poble newar poc turístic, que ens ha agradat força.

Seguirem informant. Petonets a tots i totes

3 Comments:

Anónimo said...

Aquí s'ha previst també que baixin les temperatures el cap de setmana.

Iguals!!!!

CARLES said...

Ei parella!!!

Sento no haver-me pogut despedir, pero aquella nit m'en vaig anar a dormir aviat.
Jo tambe he fet un canvi radical de plans. Com que el temps aquesta setmana que ve a Malasia era de pluja, pluja i mes pluja , he canviat destinacio i estic Al Cairo, que fa solete i dema a veure les piramides!!!! i aprofitar el 10 dies que hem queden :-(((( al desert i al mar roig .Seguim en contacte, i aprofiteu que no ho sembla pero passa rapid!!!! Una abraçada. Carles.

Carles said...

Marc,

m'he enganxat al teu blog. Està de conya! Llàstima tema Tibet!

Recorda com diem a Girona: Pit i cullons!

una abraçada als 2.

C.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...